Eindejaarsbericht 2020

Beste mensen,

Het jaar 2020 begon met de oplevering van een mooie nieuwe keuken in de boerderij en het vervangen van het dakraam. Met een prachtig voorjaar leek het er op dat we op de open dag een schat aan kruiden konden laten zien. Helaas kon het in juni niet door gaan. De plannen die we hebben gemaakt, bewaren we voor het komende jaar. Wij hopen van harte u in 2021 weer op de open dag te kunnen zien.

Zoals deze foto laat zien, was het inderdaad in de zomer op het land een lust voor het oog. Geur en kleur alom. Verheugend is dat in dit jaar al het land van Het Blauwe Huis officieel gecertificeerd is en volop in biologisch-dynamische productie.
U kunt ons helpen om dit land blijvend “vrij te kopen” door het aanschaffen van een grondcertificaat.

Daarmee kunt u voor € 50 of een veelvoud daarvan 25m² of meer permanent vrij maken voor de biologisch-dynamische kruidenteelt.

Het werkt eenvoudig:
Maak € 50 of een veelvoud daarvan over op bankrekening NL31TRIO 0212181548 ten name van Stichting Het Blauwe Huis. Vermeld op de toelichting “grondcertificaat”, uw postadres en e-mail. Wij sturen u dan een bevestiging van ontvangst en een grondcertificaat.

Bedankt voor uw bijdrage en een goede jaarwisseling gewenst,
namens de Stichting Het Blauwe Huis