Bestuur

Voorzitter: Eymert van Manen. Zelfstandig ondernemer, consultant en projectmanager in de culturele sector.
Secretaris: Joost Schoolland. Technisch bedrijfskundige en werkzaam als interim programma manager in de ICT-sector.
Penningmeester: Daniel Paarlberg. Bedrijfskundige en werkt bij het Haagse OV-bedrijf HTM.
LidJohn de Brabander. Gepensioneerd wetenschappelijk onderzoeker en onderwijscoördinator oogheelkunde bij de Universiteit Maastricht.

Het bestuur van de stichting vergadert een aantal keren per jaar, draagt zorg voor het realiseren van de doelstellingen van de stichting. De werkzaamheden variëren van beleid maken en beslissingen nemen, tot het schrijven van nieuwsbrieven, het beheren van onroerend goed en het financiële beheer.