Zomerbericht 2021

Beste mensen,

(dit is een kopie van de verzonden nieuwsbrief. Inmiddels is bekend geworden dat de Open Dag van augustus NIET door zal gaan.)

Het zomerseizoen is in volle gang. Volop werk op het land van Het Blauwe Huis met oogsten, verwerken en verpakken. Voor een virtuele rondleiding over het land kunt u terecht op de website van het Blauwe Huis.

U kunt ons helpen om dit land blijvend “vrij te kopen” door het aanschaffen van een grondcertificaat.
Daarmee kunt u voor € 50 of een veelvoud daarvan 25m² of meer permanent vrij maken voor de biologisch-dynamische kruidenteelt.
Het werkt eenvoudig:
Maak € 50 of een veelvoud daarvan over op bankrekening NL31TRIO 0212181548 ten name van Stichting Het Blauwe Huis. Vermeld op de toelichting “grondcertificaat”, uw postadres en e-mail. Wij sturen u dan een bevestiging van ontvangst en een grondcertificaat.

Kwekerij en winkeltje open!

Naast het opkweken en telen van kruiden voor eigen verwerking verkopen we in het seizoen planten in de kwekerij.
Jan Kees Luijerink kweekt en vermeerdert de meeste planten zelf. Elk jaar verzorgt hij een interessant en origineel assortiment.

In het winkeltje is tijdens de openingstijden van de kwekerij het gehele assortiment van Blauwe Huis producten te koop.
Kom kijken. Welkom!
Openingstijden van april tot oktober
Donderdag 13.00 – 17.00
Vrijdag 10.00 – 16.00
Zaterdag 10.00 – 16.00

De Weidenweg 19
7961 LX Ruinerwold
Meer info: Kwekerij en Winkeltje op www.BlauweHuis.nl

Verheugend nieuws Open dag 2021

Dit jaar organiseren we onze open dag op zondag 29 augustus. We werken op dit moment aan het programma. Er zal weer een markt zijn, rondleidingen, workshops, lezingen, live muziek, lunchmogelijkheden en meer.
De regelgeving omtrent covid is voor augustus nog niet helemaal duidelijk. We maken een webpagina waar vooraf aanmelden mogelijk wordt.
We houden u op de hoogte.
Alvast welkom!

Stichting Het Blauwe Huis